Zablokovaná debata na Pravde

5. apríla 2014, lado, Nezaradené

Vážený pán admin, vážení kolegovia z debaty na Pravde.

Už druhý deň sa tu na Pravde deje čosi, čo som ešte nezažil, a to tu už chodím piaty rok. Nemôžem sa prihlásiť do debaty, nemôžem si ani otvoriť článok na debate, nemôžem v sekcii debata urobiť vôbec nič. Ak sa chcem dostať aspoň k prečítaniu debaty pod nejakým článkom, či príspevkom, musím si najprv otvoriť správy a celý článok, alebo blogy a konkrétny blog a pod ním môžem akurát debatu čítať. Prihlásiť sa mi nedá ani na jednom z troch domácich počítačov, hoci v každom sú najnovšie aplikácie programov zo Slovak Telecomu. Videl som včera na debate, že problém mali viacerí, ale ja nevidím dôvod, prečo by mi to nemalo fungovať, keď inde, či už na SME, alebo na motoristických klubových debatách nemám žiaden problém. Napísal som adminovi, odpoveď žiadna, už si pomaly pripadám ako Číňan, na vládou zablokovanom youtube, alebo Turek na zablokovanom Twitteri. Zaujímavé je akurát to, že na napísanie blogu sa môžem prihlásiť bez problémov.

Tak Vás tu všetkých pozdravujem a admina obzvlášť.

Lado