Skúsme tipovať výsledok volieb

8. marca 2012, lado, Nezaradené

Vážení kolegovia z Debaty Pravda!

Voľby sa nám už veľmi rýchlo blížia a každého z nás, ktorí v Debate prispievame, určite veľmi zaujíma, ako to všetko napokon dopadne. Preto dávam do pléna návrh, aby sme skúsili každý, kto sa o politiku zaujíma a rád tipuje, zatipovať konečné výsledky volieb. Pravidlá sú jednoduché, tipujúci napíše percentuálny zisk každej politickej strany, ktorá získa 5 a viac percent, čiže iba tej strany, ktorá sa dostane do parlamentu, zaokrúhlene na jedno desatinné číslo. Tipovať by bolo možné do soboty 22 hod. a výsledky by som vyhodnotil v priebehu nedele, keď už budú známe oficiálne výsledky. Oficiálne výsledky by som tiež zaokrúhlil na jedno desatinné číslo a každú odchýlku tipujúceho by som sčítal na jedno celé a desatinné číslo. Víťaz tejto súťaže, s najmenším číslom by bol vyhlásený za Politológa roka 2012 na Debate Pravda.

A keďže som s touto recesiou prišiel prvý, tu je môj volebný tip:

SMER – 40%, KDH – 15%, Obyčajní ľudia – 7,5%, Most – Híd – 7%, SAS – 6,2, SDKÚ – 5,2%.

Želám Vám príjemnú zábavu a teším sa na výsledky

lado